Na e-shopu si vyberte a vložte do košíku všechny dobroty ve Vratných lahvích, na které máte chuť a které ve vaší špajzce zrovna chybí. K ceně potravin připočteme vratnou zálohu 10 Kč za každou lahev a 50 Kč za šuplík Vratného boxu.
Jak funguje nákup a vracení Vratných lahví on-line?
1. Výběr
2. Doručení
Vratné lahve vám doručíme ve speciálním Vratném boxu prostřednictvím Zásilkovny, v případě objednávky nad 10 kg prostřednictvím PPL. A teď hurá vařit, péct a radovat se z toho, že jste svým nákupem planetu ušetřili hned několika jednorázových obalů.
3. Vrácení
Až suroviny spotřebujete, uložte prázdné lahve do Vratného boxu. Ten potom odneste na pobočku Zásilkovny – třeba až si půjdete pro novou objednávku – a přečtěte ID zpětné zásilky 970 32 390. Nic neplatíte :) Jednotlivé lahve můžete vrátit také na některém z našich odběrných míst.
4. Zálohy
Díky unikátnímu kódu víme, že box patřil právě vám. Přepočítáme vrácené lahve a všechny zálohy vám připíšeme na zákaznický účet na e-shopu v podobě kreditů, které použijete na další nákup. Kdybyste kredity nevyužili, dejte nám vědět a my vám peníze za zálohy vrátíme na bankovní účet.
O kreditech
Při prvním nákupu na našem e-shopu se vám automaticky vytvoří zákaznický účet, na který vám budeme připisovat zálohy v podobě kreditů za vrácené lahve a boxy. Za každou Vratnou lahev 10 Kč, za šuplík Vratného boxu 50 Kč. Kredity potom použijete na e-shopu na další nákup nebo nám dáte vědět a my vám je vyplatíme na bankovní účet.
Občas se ptáte
Kde všude můžu vrátit lahve a box a dostat zpět zálohu?
Vratný box i lahve zakoupené online na eshop.vratne-lahve.cz můžete vracet bezplatně přes pobočky Zásilkovny (stačí přečíst ID zpětné zásilky 970 32 390). Zálohy vám poté připíšeme na zákaznický účet v podobě kreditů. Lahve (ovšem bez boxu) můžete odnést také na kterékoli odběrné místo, kde svoji zálohu dostanete hnedka zpátky.
Potřebuju k vracené lahvi účtenku?
Nepotřebujete. Všechny Vratné lahve jsou označené speciální etiketou, takže je poznáme my i partneři na všech odběrných místech :)
Mám vracet lahve s víčkem?
Ano, víčko je součástí Vratné lahve, proto jej prosím vracejte společně s lahvemi.
Jak se dozvíte, že box a lahve vracím právě já?
Každý Vratný box má svůj unikátní kód, díky kterému víme, že patřil právě vám. Vrácené lahve přepočítáme a pošleme vám zálohy v podobě kreditů na zákaznický účet.
Kdy musím lahve vrátit?
Kdykoli – třeba až budete mít cestu do Zásilkovny nebo na nějaké odběrné místo :)
Mám lahve vymývat?
Nemusíte. O hygienické umytí se postaráme my :)
Musím Vratný box odnést na stejnou pobočku Zásilkovny, kde jsem si ho vyzvedl/a?
Nemusíte. Vraťte ho na kteroukoli pobočku budete chtít :)
Nevyužiji kredity na svém zákaznickém účtu. Jak je můžu dostat zpět?
Ztratil(a) jsem / zničil se mi Vratný box. Co mám dělat?
Vratné lahve můžete bez boxu vrátit na jakémkoli odběrném místě. Nebo můžete lahve pečlivě zabalit do náhradní krabice (tak, aby se nerozbily), přiložit kontaktní údaje, případně také číslo původního Vratného boxu, a poslat přes Zásilkovnu k nám. Přicházíte však o zálohu za Vratný box.